Tuesday 4 February 2014

Selamat Hari Lahir semua...

Januari adalah hari lahir insan-insan yang kami sayangi. (Baca ini). Kami ada hadiah istimewa untuk insan-insan yang diraikan pada bulan ini iaitu atok, yayah dan Aunty Ja. Bertuah sungguh mereka yang lahir awal tahun, mana tak nya masing-masing yang nak memberi hadiah "berduit" dan dapat bonus. Hehehe.

Sempena hari lahir atok, Aunty Ja telah belanja makan di Khan Baba Restaurant. Dah tiga kali kami ke sini dan keenakkan nasi arabnya memang menambat selera kami sekeluarga. (Baca ini). Jeng..jeng..jeng dapat apa tu? Selain dari makan-makan, dah tentu ada hadiah yang special untuk insan-insan yang dirai.Atok kan suka bergaya, jadi Opah hadiahkan atok baju kemeja, Pak Su hadiahkan sepasang baju melayu warna hijau, dan kami hadiahkan atok sepasang baju kemeja brand John Master, Durban dan Alain Delon. Wah, banyaknya baju...dah tentu atok smart bergaya ke majlis kenduri kahwin atau berjemaah di surau.

Birthday Aunty Ja pula, mama belanja makan di Kenny Rogers. Alang-alang kami berdua bershopping sakan sempena Sogo Member Day pada 17 Januari lalu, kami singgah celebrate di Kenny Rogers, Maju Junction. Sedapnya makan Healthy Food Kenny Rogers. Atok turut belanja makan sate dan belanja sekali lagi makan sate di Sate Samuri, Medan Mara pula. Wah..dua kali belanja, tapi kali ini beli bungkus. 

Yayah pula mama hadiahkan kemeja dan slack John Master gold series tau.. serta beberapa pasang sut untuk ke pejabat. Hensem dan bergaya la abang! Kami sekeluarga raikan birthday yayah di Marry Brown, Batang Kali. Nantikan cerita kami di Marry Brown pula ya. 

Selamat Hari Lahir atok, yayah dan aunty Ja! Semoga panjang umur, sihat tubuh badan, murah rezeki, dan dilindungi Allah swt. AMIN.

No comments:

Post a Comment